maandag 22 juni 2015

Ben ik lui?

Eigenlijk wil ik helemaal niet klagen hoor. Sterker nog, ik denk dat er mensen in andere landen zijn die het vele malen slechter hebben dan wij hier in Nederland.
Maar van de week schoot mij toch wel even iets heel erg in het verkeerde keelgat....De WW wordt zo ongeveer uitgekleed/afgeschaft "om mensen te stimuleren aan het werk te gaan".
Aan het werk te gaan??? Welk werk????

Kennelijk is men er in Den Haag van overtuigd dat wij "luie uitkeringstrekkers" voor onze lol niet op vakantie gaan, geen auto hebben en sober levend op ons uitkerings-houtje knagen. En dan denk ik schiet nou toch gauw op! Zorg eerst maar eens voor banen in plaats van alles weg te bezuinigen. Ga eens anders tegen vrijwilligerswerk aankijken en haal het vooral niet meer in je hoofd mij er van te beschuldigen een luie nietsnut te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten